Tuesday, February 23, 2010

פאונדרס על עקרונות למשקיע חדש בנדל"ן

השקעה חכמה בנדל"ן
כיום, יותר ויותר אנשים מכלל הנישות בוחרים להרוויח כסף על ידי השקעה נכונה ובטוחה בנדל"ן. אין זה סוד כי הרווח הממוצע מהשכרת הדירות בישראל עומד על כ-4.5 אחוזים. המספר עולה כאשר מדובר על השכרת דירות בגוש דן בערים כמו רמת גן, תל אביב והרצליה. כמו כן, חשוב לזכור כי עלות הרכישה של הנכס בערים אלה הינה זולה כלל כאשר מחירה של דירה קטנה בת 2.5 חדרים יעלה על כ-300 אלף דולר.
צעדים שמטרתם לעלות את הרווח עבור הנכס
אין זה סוד כי הביקוש הגדול ביותר בשוק השכירות הוא על דירות קטנות בנות אחד או שני חדרים. בדירות אלה ניתן להכניס דיירים צעירים אשר כל כך פופולריים בעיר תל אביב. כאשר מדובר על דירות גדולות יותר, בנות 3 חדרים ויותר, מדובר גם בשכירות גבוהה באופן משמעותי וכתוצאה מכך ברווח גדול יותר. הרווח עולה כתוצאה משכר דירה, ארנונה, הוצאות תחזוקה ועוד. בנוסף, עם מדובר במרכז העיר, מדובר באזור המבוקש ביותר לכן גם עלות שכר הדירה עולה באופן אוטומטי.
השפעה של מאפייני הדירה על הרווח
חשוב לרכוש דירה אשר נמצאת ליד תחנות של תחבורה ציבורית כגון אוטובוסים ורכבות. בדרך כלל תושבי העיר תל אביב הינם משתמשים ברכב וכתוצאה מכך תחבורה ציבורית הינה האלטרנטיבה הטובה ביותר עבורם. בנוסף, ככל שעלות הנכס נמוכה יותר, כך עולה הסיכוי לרהוויח סכום כסף גבוה יותר באמצעות שכר הדירה שתגבו מהדיירים.

פאונדרס מנצלת קשי נזילות של קרנות נדל"ן וחברות פיתוח ורוכשת מהם נכסים איכותיים במחירים אטרקטיביים המגלמים תשואה עודפת להשקעה. פאונדרס מגייסת את ההון העצמי לרכישת הפרויקטים ממשקיעים פרטיים ומוסדיים ולמעשה מצרפת אותם כשותפים להשקעה לכל דבר.
התשואה הממוצעת בפרויקטים מניבים של פאונדרס עומדת על כ- 25%.

No comments:

Post a Comment